تونلینگ VPN موجب ایمن سازی شبکه های نا امن می گردد

مراقبت در مورد شبکه های نا امن با خرید VPN

شبکه های خصوصی مجازی یا VPN توسط کاربران اینترنت که در قسمت های مختلف دنیا کار می کنند مورد استفاده است. افراد و شرکت ها از خرید کریو VPN برای بدست آوردن ویژگی های متعددی که ارائه می دهد استفاده می کنند. سرورهای VPN یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر کاربر اینترنت به دنبال آن است را ارائه می دهند و آن امنیت و ناشناس ماندن است. شبکه خصوصی مجازی ویژگی های با کیفیت بالای دیگری مانند تصاویر با کیفیت، قابلیت دسترسی، محدودیت ترافیک داده، قابلیت دستگاه های متعدد و غیره را ارائه می دهند. دراین مقاله بحث بر روی اثر تونلینگ VPN متمرکز شده است.

vpn-tunneling

شبکه های ناامن اینترنت مانند هات اسپاتهای عمومی و شبکه های WI-FI موجب خطرات جدی برای کاربران اینترنت می شوند. هکرها و جاسوسان عمدتا از شبکه های ناامن برای سرقت دادهای باارزش کاربران استفاده می کنند. فقدان پروتکل های امنیتی در این شبکه های ناامن استفاده از اینترنت را دچار ریسک می کند. پروتکل های تونلینگ VPN اطمینان حاصل می کند که شبکه اینترنت تحت هر شرایطی امن است. کاربران اینترنت می توانند امنیت و ناشناس ماندن را از تسهیلات خود بدست آورند.

حفاظت از دستگاههای ناامن با خرید VPN کریو

تونلینگ VPN و یا تونل کریو اطمینان حاصل می کنند که همه دستگاههای ناامن در مقابل تهدیدات و خطرات آنلاین محافظت شده هستند. تلفن های هوشمند و تبلت ها دو مورد از دستگاه هایی هستند که به طور گسترده ای در نسل حاضر استفاده می شوند و این دستگاهها فاقد ابزارهای امنیتی هستند. بیشتر کسب و کارها و افراد از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای انجام فعالیت های مهم آنلاین خود استفاده می کنند. انتقال دادها، ارتباطات ایمیل، ویدئو کنفرانس و به اشتراک گذاری فایل و غیره اغلب توسط تلفن های هوشمند یا تبلت های کاربران انجام می شود زیرا آسان و راحت است. بیشتر کاربران خطراتی که می تواند دستگاه ها و داده های آنها را تحت تاثیر قرار دهد در نظر نمیگیرند تا جاییکه مشکل جدی شود.

تونلینگ حاصل از خرید VPN چطور کار می کند؟

شبکه خصوصی مجازی اتصال بین دو موقعیت مکانی را به روشی امن ایجاد می کند، که مهمترین ویژگی ارائه شده توسط VPN است. تونلینگ VPN انجام کارها را مانند شبکه تونل امن شده بین دو مکان تحت تاثیر قرار می دهد. شبکه اینترنت تونل شده با دیگر ویژگی های امنیتی مانند رمزگذاری داده ها و پروتکل همراه است. شبکه اینترنت رمزگذاری شده امنیت و ناشناسی را فراهم می کند. رمزگذاری 128 و 256 بیتی دو مورد از گسترده ترین رمزگذاری های استفاده شده هستند و این ها لایه های اضافی از امنیت در کنار پروتکل های مختلف ارائه می دهند. SSTP، PPTP، L2TP، IPSec، OpenVPN و غیره انواع مختلف پروتکل ها هستند. پروتکل رمزگذاری شده مبتنی بر تونلینگ VPN همان چیزی است که حداکثر امنیت را فراهم می کند.و با خرید VPN و خرید کریو این امکان فراهم میشود.

یک تونل امن بین کاربر اینترنت و همه وب سایتهایی که آنها دسترسی دارند شکل میگیرد. تمامی فعالیتهای اینترنتی صورت گرفته توسط مشترکین در این تونل رخ می دهد و همه چیزهایی که در این تونل امن رخ دهد امن باقی می ماند که برای حفاظت از داده ها بسیار حیاتی است. انتقال فایل ها، ارتباطات، ویدئو کنفرانس، معاملات کسب و کار، موزیک، ویدئو ها و دیگر فایل های محرمانه می تواند بر روی اینترنت به روش امنی منتقل شوند. هکرها، جاسوسان و دیگر کلاهبرداران آنلاین نمی توانند این شبکه امن اینترنتی را در هیچ مرحله ای دوربزنند. تونلینگ VPN حفاظت 100% برای مشترکین خود ارائه می دهد و بدون خرید کریو VPN و VPN موبایل، مشترکین نمی توانند به امنیت و گمنامی دست پیدا کنند.

کاربران اینترنت در حال حاضر باید تفاوتی که تونل VPN برای استفاده اینترنت آنها ایجاد می کند را درک کرده باشند. آنها باید بهترین ارائه دهنده سرویس VPN را به منظور دستیابی به تمام نیازهای خود انتخاب کنند.

خرید VPN و خرید کریو در vmoptions.asia