چرا VPN ضروری است

شما ممکن است تا کنون در مورد VPN (شبکه خصوصی مجازی) شنیده باشید. اگر در حال حاضر از آن استفاده نمی کنید، ما می توانیم شما را ترغیب به استفاده از آن بکنیم زیرا مزایایی در خرید VPN وجود دارد. در دنیای تکامل انرژی و اینترنت، شما نیاز به برداشتن قدمی به جلو دارید و parsvpn.online قصد دارد به شما برای انجام این کار کمک کند.

چرا VPN ضروری است و چطور خرید VPN و خرید کریو برتر را تجربه کنید

اگر نگاه دقیق تری به ارائه دهندگان VPN موجود بیندازیم، خواهیم دید که بهترین بودن هدف نهایی همه ارائه دهندگان سرویس ها است و آنها به هر حوزه ای می روند تا بهترین باشند. بعلاوه، تعداد بسیار زیادی ارائه دهنده VPN وجود دارند و قطعا آنها به ما کمکی نمی کنند تا یک گزینه خوب را انتخاب کنید. در اینجا قصد داریم درباره اهمیت VPN و چگونگی خرید بهترین سرویس VPN صحبت کنیم.

buy-vpn

VPN چیست؟

اولین و مهمترین مسئله این است که بدانیم VPN  چیست؟ یک VPN گروهی از کامپیوترها است که بخشی از یک شبکه هستند. به کمک VPN شما قادر به اتصال به مرکز داده های از راه دور هستید. همچنین، کاربران اینترنت قادر به رمزگذاری و امن کردن ارتباطات خود هستند. این ممکن است هنگامیکه از شبکه عمومی غیر قابل اطمینان استفاده می کنید امکان پذیر نباشد. هنگامیکه شما شروع به خرید VPN می کنید، شما ابتدا از  VPN client استفاده خواهید کرد. با کمک VPN client شما بعد از تبادل کلیدهای قابل اعتماد  قادر به اتصال به سرورهای از راه دور خواهید بود. هنگامیکه آن را انجام می دهید، شما یک اتصال اینترنت امن و رمزگذاری شده خواهید داشت.

مزایا

شما قادر به اتصال به شبکه خواهید بود که به صورت فیزیکی به آن متصل هستید و همچنین به منابع شبکه دسترسی دارید. هنگامیکه صحبت از مدارس و شرکت ها می آید، VPN دسترسی به شبکه خصوصی را از مدارس و شرکت ها به دانش آموزان و کارمندان می دهد که سودمند خواهد بود زیرا آنها قادرند کارهای زیادی را در حالیکه از خانه به شبکه متصل هستند انجام دهند. همچنین اگر شما در مورد جاسوسی به روی اتصال خود نگران هستید، خرید VPN بهترین گزینه است. یک VPN می تواند برای افرادی که دانلود می کنند (قانوی یا غیر قانونی) بسیار مفید باشد. این باعث می شود از گیر افتادن توسط برخی کمپانی ها حفاظت شود. به خصوص اگر شما تورنت می کنید، اطمینان حاصل کنید که VPN دارید.

بهترین سرویس های VPN:

Private internet access

این سرویس  Android, iOS, Linux, OS X و Windows را پشتیبانی می کند. Private internet access در آمریکا مستقر است. آنها سرورهایی در بسیاری از کشورها دارند از جمله کانادا، بریتانیا و غیره. هیچ گزارشی از فعالیت های شما نگه نمی دارند. همه چیزی که آنها از شما دارند آدرس ایمیل و اطلاعات پرداخت می باشد. از IPs اشتراکی استفاده می کنند. می توانید از این واقعیت اطمینان حاصل کنید که داده های شما امن هستند.

proXPN

این سرویس , OS X Windows و iOS را پشتیبانی می کند. proXPN در ایالات متحده مستقر است، پروتکل های PPTP و SSL را پشتیبانی می کند. این سرویس سرورهایی در کشورهایی از جمله هلند، بریتانیا و سنگاپور دارد. آنها حداقل گزارش را از فعالیت های شما نگه می دارند و این گزارش ها را تنها برای 14 روز نگه می دارند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online